...

I am strong, because I am weak...
I am beautiful, because I know my flaws...
I am a lover, because I have been afraid...
I am wise, because I have been foolish...
And I can laugh, because I’ve known sadness...
Feeds RSS
Feeds RSS

23 Jul 2012

Untitle, boleh usul judul lah yaw

"Ya Allah Ya Tuhanku..Engkau Yang Maha Agung Lagi Maha Kuasa.. Aku mohon ketetapan melalui Ilmu PengetahuanMu berdasarkan ketetapanMu dan kurniaanMu Yang Paling Agung.. Hanya Engkau Yang Maha Kuasa yang berlindung di bawah naungan Arasy Mu paling Agung.. Hanya Engkau Yang Maha Mengetahui sedangkan aku tidak mengetahui apa-apa..Dan hanya Engkau yang mengetahui perkara-perkara tersembunyi.. Ya Allah Ya Tuhan ku jika melalui ilmu pengetahuanMu dia telah Kau ciptakan untukku. Baik untuk diriku, agamaku, keluargaku dan kehidupanku kini dan akan datang maka tetapkanlah dia untukku, dekatkan dia denganku, permudahkan dia bagiku, berkatilah dia untukku...Ya Allah Ya Tuhan ku jika melalui ilmu pengetahuanMu dia tidak elok untuk diriku, agamaku, keluargaku dan kehidupanku kini dan akan datang maka jauhkan dia dariku dan jauhkan aku dari dia serta hapuskan segala ingatanku terhadap dia...Ya Rahman Ya Rahim Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang berikan aku jodoh yang terbaik yang datang dari kurniaanMu paling agung.. Berikan aku kebaikan dan berikan aku redha dan pasrah dengan segala ketentuanMu Ya Allah..Amin..."


0 comments:

Posting Komentar